Meditasjon i midnattssol

I går fikk jeg muligheten til å delta på noe unikt – å prøve ut et nytt reiselivsprodukt med kveldsyoga og midnattsmeditasjon på fjellheisen her i Tromsø. Sylvia holdt en superfin session med yoga asanas i hennes lokaler i 8 yoga shala før vi ble transportert til fjellheisen der vi ble ledet gjennom en nydelig meditasjon i skinnet fra midnattssolen. 


Konseptet er så vakkert, og har et fint potensial. Jeg håper de får til å utvikle dette til et salgbart produkt for både tilreisende og fastboende som vil ha en annerledes opplevelse av Nord-Norge og Tromsø. Vi var kanonheldige med været, sola skinte fra skyfri himmel og temperaturen var høyere enn vanlig denne natten, og man vet jo at det ikke alltid er sånn. Men alt vil alltid være en del av oppnevelsen. Det går å løse. 

Jeg står på hodet på fjellheisen i midnattssol. Tromsøya i bakgrunnen.
Jeg tar alltid et bilde hodestående når jeg er på en topp.

Legg igjen en kommentar

